czwartek, 13 stycznia 2011

FM czyli Co? Jak? Gdzie? Kiedy?

FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 roku we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego.
Odniesiony w kraju sukces umożliwił firmie dynamiczne wkroczenie na rynki zagraniczne. Obecnie marka FM GROUP jest znana i ceniona w kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii, Afryce oraz w Azji. Na całym świecie z FM GROUP współpracuje ponad 550 000 Dystrybutorów, z czego 150 000 działa w Polsce.
Produktem flagowym FM GROUP Polska są wysokiej klasy perfumy i wody perfumowane, tworzone przy współpracy z firmami PERFAND oraz DROM Fragrances. Uzupełnieniem asortymentu są produkty perfumeryjne (m.in. balsamy, żele pod prysznic, wody po goleniu, kremy do rąk, pianki do golenia, perfumy do włosów oraz inne perfumowane kosmetyki).
W listopadzie 2008 roku firma wkroczyła w nowy segment, wprowadzając na rynek doskonałej jakości środki czystości pod marką FM GROUP FOR HOME.
Od października 2009 roku klienci i Dystrybutorzy FM GROUP mogą korzystać z usług wirtualnego operatora telefonii komórkowej FM GROUP Mobile.
Najnowsze osiągnięcie FM GROUP to kolekcja kosmetyków kolorowych FM GROUP MAKE UP, stworzona w oparciu składniki mineralne wzbogacone o ekstrakty i olejki roślinne.



3 komentarze:

  1. Mysle ze będzie wiele tematów do omówienia Grupy Fm.

    OdpowiedzUsuń
  2. O.k, byłam, popatrzyłam, przeczytałam i zakodowałam w mojej głowie. Jestem więc bogatsza o nową wiedzę i nowe doświadczenie. Nie wiem co mądrego mogłabym wymyślić, by skomentować bloga, nie mam żadnych doświadczeń związanych z FM Group. Pozdrawiam i życzę sukcesów w rozwoju sprzedaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i dodanie komentarza. Ja również mam nadzieję, że będę kontynuował dotychczasową pracę nad blogiem, który oglądałeś. Staram się, aby był cały czas 'super' :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń